Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij
09-11-2018
Rodzaj zamówienia: Zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/P/11/2018 ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, NARZĘDZI MULTIMEDIALNYCH, DODATKÓW MULTIMEDIALNYCH, APARATU FOTOGRAFICZNEGO ORAZ SPRZĘTU DOPOSAŻENIOWEGO TIK I OSIECIOWANIA NIEZBĘDNEGO DO REALIZACJI PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PN.: PRZYSZŁOŚĆ Z CZWÓRKĄ, NR UMOWY: RPLD. 11.01.04-10-0007/17-00

Stan postępowania: Rozstrzygnięty

dodano: 09-11-2018

Opis

Zamawiający informuje, że w opisie I-wszej części przedmiotu zamówienia, w pozycji dot. urządzenia wielofunkcyjnego, monochromatycznego, pojawiła się oczywista omyłka redakcyjna. Obok pełnego opisu urządzenia monochromatycznego pojawił się omyłkowo punkt brzmiący: "Prędkość druku kolorowego: min. 22 stron na minutę" skopiowany omyłkowo z opisu urządzenia kolorowego.

Zamawiający zaznacza jednocześnie, że parametry zamawianego urządzenia monochromatycznego nie uległy zmianom.

dodano: 22-11-2018

Wynik rozstrzygnięcia postępowania nr 2/P/11/2018 – zakup sprzętu TIK dla SP nr 4 w Łodzi

W części I zamówienia udzielono firmie:

  • Optimus Sp. z o.o., 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84K
  • data wpłynięcia: 19.11.2018, godz.: 10.02
  • cena oferty: 65 554,42 PLN

W części II zamówienia udzielono firmie:

  • Optimus Sp. z o.o., 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84K
  • data wpłynięcia: 19.11.2018, godz.: 10.02
  • cena oferty: 5868,76 PLN
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Komisji Edukacji Narodowej w Łodzi
odpowiada: Krystyna Przygoda
data: 22-11-2018
wytworzył: Mikołaj Janic
data: 22-11-2018
data: 22-11-2018
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 15-11-2018 - Zmiana załącznika
  • 09-11-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 61