Opis
- Zapytanie ofertowe 1-P-05-2019, TIK [.pdf, 275.76 kB] (dodano 13-05-2019)
- załącznik nr 1 - Formularz ofertowy do zapytania ofertowego nr 1-P-05-2019 [.docx, 152.27 kB] (dodano 13-05-2019)
- załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych [.docx, 142.35 kB] (dodano 13-05-2019)
- załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia [.docx, 137.41 kB] (dodano 13-05-2019)
- załącznik nr 4 - Wzór umowy [.pdf, 226.79 kB] (dodano 13-05-2019)
Przedłużenie terminu składania ofert w postępowaniu nr 1/P/05/2019
W związku z zadanymi pytaniami oraz z odnotowaną rozbieżnością między treścią zapytania ofertowego oraz załącznika nr 1 - formularza oferty (w części II dot. usługi montażu tablic interaktywnych) zamawiający dokonał stosownych zmian w treści zapytania ofertowego oraz formularza ofertowego (wyłącznie w w/w zakresie).
W pozycji "Harmonogram realizacji zamówienia" wydłużeniu ulega termin dostawy zamówienia z 10.06.2019 na 19.06.2019.
W związku ze zgłoszonymi uwagami Zamawiający postanowił wydłużyć termin składania ofert do dnia 30.05.2019 do godziny 10.00, nanosząc stosowną zmianę w treści zapytania pkt. 8.8 – Termin składania ofert.
W załącznikach Pliki dot. postępowania.
Przedłużenie terminu składania ofert w postępowaniu nr 1/P/05/2019
- Zapytanie ofertowe 1-P-05-2019, TIK [.pdf, 343.83 kB] (dodano 22-05-2019)
- załącznik nr 1 - Formularz ofertowy do zapytania ofertowego nr 1-P-05-2019 [.docx, 151.61 kB] (dodano 22-05-2019)
- załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych [.docx, 142.35 kB] (dodano 22-05-2019)
- załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia [.docx, 137.41 kB] (dodano 22-05-2019)
- załącznik nr 4 - Wzór umowy [.pdf, 226.79 kB] (dodano 22-05-2019)
Rozstrzygnięcie postępowania / zapytania ofertowego nr 1/P/05/2019
Rozstrzygnięcie postępowania / zapytania ofertowego nr 1/P/05/2019 na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, narzędzi multimedialnych, dodatków multimedialnych oraz sprzętu doposażeniowego TIK i osieciowania niezbędnego do realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.: „Przyszłość z Czwórką", nr umowy: RPLD. 11.01.04-10-0007/17-00.
Wybrani wykonawcy:
- w części 1.: firma Optimus Sp.z.o.o., 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84K. Oferowana cena wyniosła 38 767,14 PLN.
- w części 2.: firma Systemy Nauczania i Prezentacji Interaktywnych „SYNAPIA" Sp. z o.o. Oferowana cena wyniosła 9 666,20 PLN.